איטום גג עם דודי שמש

מחפשים פתרון לאיטום גגות עם דודי שמש? האם ניתן לאטום גג שעליו דודי שמש רבים? פנו למומחים של מומנטום, נשמח להשיב על כל שאלותיכם ולהתאים עבורכם את הפתרון המתאים ביותר.

איטום גגות עם דודי שמש- רק בחברת מומנטום:

ניסיון עתיר שנים בתחום איטום גגות עם דודי שמש
סטנדרט עבודה גבוה ללא פשרות
חומרים מקוריים בלבד
10 שנות אחריות!
צוות מומנטום

עד לא מזמן שיטת איטום עיקרית בישראל הייתה באמצעות זפת. שיטת איטום באמצעות יריעות ביטומניות למשל, התפתחה רק בשנים האחרונות והיא מהווה פתרון איטום מעולה במקרים רבים, לרבות איטום בגג עם דודי שמש.

איך דודי שמש יכולים לפגוע באיטום הגג?

דוד שמש הוא עצם כבד אשר עשוי לשקוע עם הזמן בחומרי איטום של הגג ולפגוע בכשירותו של האיטום. גם קולט שמש של הדוד שמש עשוי להתחמם מאוד תחת השמש הקופחת, וכתוצאה מכך ייתכן מאוד שחומרי האיטום יימסו ויתרככו. בחלק מהמקרים החיבור בין הקולט לחומרי האיטום של הגג כל כך הדוק, שלא ניתן לנתק את החיבור הזה ללא פגע. אם הקולט שקע לתוך השכבה, יתכן כי אחד הצינורות שלו יטפטף והרטיבות תחדור אל חלל הבית דרך התקרה.

כדי להימנע מבעיות אלה יש להניח את הבסיס של דוד שמש ואת הקולט שלו על גבי לבנים או אריחים. מומלץ להניח יריעות ביטומניות מתחת לבסיס זה.

האם מספיק לבצע איטום גג עם דוד שמש באמצעות יריעות ביטומניות בלבד?

בסיס דוד השמש והקולטן שלו עשויים לגרום נזק לשכבת האיטום. בשל משקלם הרב הם עשויים לשקוע בשכבת האיטום ולפגוע בה. הנחת יריעות ביטומניות כשלעצמם לא ימנעו את הנזק לשכבת האיטום, ולכן הדבר הנכון לעשות זה נוסף להנחת שכבות של יריעות ביטומניות יש להניח לבנים או אריחים ועל גביהם להניח את דוד השמש. אין צורך לרתך יריעות ביטומניות וניתן להניח אותם באופן חופשי.

האם חייבים לנתק את הדוד מחשמל בזמן האיטום?

כאשר מדובר באיטום כולל של הגג, קבלן האיטום יכול להמליץ על הרמת הדוודים (ומנועים של מזגנים) על מנת לבצע עבודה מקצועית, קפדנית ומקיפה. למרות שהרמת הדוודים עשויה לייקר את האיטום בצורה משמעותית, לעיתים זהו הדבר הנכון ביותר כדי לבצע איטום איכותי לשנים ארוכות.

איטום גג עם דוד שמש עושים רק עם חברת מומנטום

אם הנכם מעוניינים ליהנות מאיטום גג מושלם ואיכותי שישרת אתכם לשנים ארוכות, חשוב לפנות לחברה מקצועית, מנוסה ועם ציוד מתאים. איטום גג עם דוד שמש הינה מלאכה מורכבת ודורשת מיומנות ומקצועיות גבוהה. פנו אלינו לקבלת ייעוץ.

מלא/י את פרטיך ונחזור אליך בהקדם למתן יעוץ מקצועי

בחינם וללא כל התחייבות מצידך

משאית

מפת האתר

שליחה
1
Scan the code
היי, אשמח לעזור לך