איטום גג בית משותף

ועד בית, אם אתה מחפש אנשי מקצוע אמינים ומקצועים לאיטום גגות, אנחנו פה לשירותך. חברת מומנטום מבטיחה לספק את השירות הטוב ביותר, האיכותי והמקצועי. אנחנו כאן בשבילך בכל שאלה והצעת מחיר הוגנת ללא כל התחייבות מצידך. איטום גג בבית משותף – זה מומנטום.

איטום גג משותף- רק בחברת מומנטום:

ניסיון עתיר שנים בתחום איטום גגות משותפים
סטנדרט עבודה גבוה ללא פשרות
חומרים מקוריים בלבד
10 שנות אחריות!
צוות מומנטום

כל מי שנתקל באיטום גג בבית משותף יכול להבין את הרגישות שבעניין. הסיבה לכך היא, שבמרבית המקרים מי שמרגיש את התקלה בבית אלה הדיירים שגרים בקומות העליונות, אך האחריות על איטום הגג היא על כל דיירי הבניין. הגג של הבניין, והן הקירות המשותפים והחיצוניים שלו, הם נחלת כל דיירי הבית המשותף, ולכן גם האחריות הכלכלית חלה על כל דיירי הבניין.

איטום גגות בבתים משותפים: שיטות עבודה

אין שיטה אחת שמתאימה לגגות בבתים משותפים ויש להתאים את השיטה המתאימה ביותר בהתאם למצב הגג בבניין. קיימות שיטות רבות לאיטום גגות בבתים משותפים:

 

חוק בתים משותפים: איטום גגות

לפי חוק המקרקעין (1969), גגות, קירות חיצוניים, חדרי מדרגות, מסד, מעליות והמקלטים מוגדרים בבניין כ"רכוש משותף". משמעות הדבר שהאחריות על איטום הגג אינה על דיירי הקומה העליונה אלא מוטלת על כל הדיירים בבניין.

 

איטום גג בבית משותף עושים רק עם חברת מומנטום

אם הנכם מעוניינים ליהנות מאיטום גג איכותי שישרת אתכם לשנים ארוכות, חשוב לפנות לחברה מקצועית, מנוסה ועם ציוד מתאים. איטום גג בבית משותף הינה מלאכה מורכבת ודורשת מיומנות ומקצועיות גבוהה. פנו אלינו לקבלת ייעוץ.

מלא/י את פרטיך ונחזור אליך בהקדם למתן יעוץ מקצועי

בחינם וללא כל התחייבות מצידך

משאית

מפת האתר

שליחה
1
Scan the code
היי, אשמח לעזור לך