איטום גג איסכורית

מחפשים מקצוענים לאיטום גג איסכורית? בין אם מדובר בגג איסכורית ישן או חדש, זה הזמן להזמין קבלן איטום מיומן ומקצועי לאיטום גג האיסכורית שלכם.

איטום גגות איסכורית- רק בחברת מומנטום:

ניסיון עתיר שנים בתחום איטום גגות איסכורית
סטנדרט עבודה גבוה ללא פשרות
חומרים מקוריים בלבד
10 שנות אחריות!
צוות מומנטום

גגות איסכורית הם פתרון מעולה לבתים שנבנים בבניה קלה או שלא יכולים לבנות גג רעפים. גג איסכורית עשוי מפח מגולוון ויכול להגיע במגוון צבעים. השימוש העיקרי בגג איסכורית הוא למחסנים, חניות, סככות, מבני חקלאות.. כדי לשמר את הציוד שנמצא מתחת לגג איסכורית, חשוב לדאוג לאיטום איכותי ונכון של הגג. 

גג איסכורית לבן

גג איסכורית נחשב לאחד הגגות היעילים ביותר. צורתו הייחודית (צורת טרפז) הופכת את הגג לבעל עמידות גבוהה במיוחד בפני הרוח והגשמים. לרוב, בוחרים גג איסכורית בגוונים בהירים ובעיקר לבן, כך הוא מתחמם הרבה פחות.


באילו מקרים יש צורך לאטום גג איסכורית?

1.תזוזת מבנה ובלאי– עם השנים תזוזת הקרקע יכולה לגרום להתנתקות הפאנלים בגג ויהיה צורך בביצוע איטום בחיבורים ביניהם. גם החומר עצמו ממנו עשוי גג האיסכורית אינו נצחי, ולאחר מספר שנים יתכן ותופיע נזילה בחיבור של הגג לקיר או בחיבורים בין הלוחות.

2.בניית גג לא נכונה- במקרה של בניית גג בצורה לא נכונה והיעדר שיפוע לגג איסכורית, עשויים להצטבר מים ולגרום לנזילה. גם סדקים שנוצרו עקב חיבורים לא נכונים בין לוחות הגג או בין הגג לקיר הבית עשויים לגרום לתקלות בגג ולנזילה.


שלבים לאיטום גג איסכורית:

שלב מקדים: לפני איטום גג איסכורית יש צורך לנקות היטב את שטח הגג מאבק, לכלוך, חלודה ולשפץ חלקים פגומים.

שלב המריחה: מבצעים מריחה של חומרים אפוקסיים בעלי עמידות למים אשר מהווהים שכבת קישור לשכבת הבידוד. 

מריחת שכבת בידוד: לאחר מריחת חומר אפוקסי יש למרוח שכבת בידוד שיכולה להיות מבוססת על חומר פוליאוריטני, על בסיס פולימרים מבוססי מים או על חומר אקרילי.

איטום גג איסכורית בהתזה

לעיתים ניתן לבצע איטום גג איסכורית בעזרת משאבת אוויר בהתזה. בשיטה זו מתיזים חומר פוליאוריטני או חומר אקרילי שכבה אחידה והאיטום מתייבש תוך מספר שעות.

מחיר איטום גג איסכורית

המחיר משתנה בהתאם לגודל הגג, כמות העבודה והחומרים הנדרשים לתיקונים, נגישות לגג (האם יש צורך במנוף כדי להגיע לגג?) ומורכבות העבודה. הצעת מחיר תינתן לאחר אבחון תקלות האיטום בגג איסכורית.

חברת מומנטום בע"מ מתמחה בביצוע שיטות איטום מגוונות, לרבות שיטת איטום גג איסכורית. נשמח לעמוד לרשותכם החל משלבי הייעוץ ועד לסיומה המוצלח של העבודה.

צרו עימנו קשר עוד היום וקבלו את הפתרון המתאים – 0733745489

מלא/י את פרטיך ונחזור אליך בהקדם למתן יעוץ מקצועי

בחינם וללא כל התחייבות מצידך

משאית

מפת האתר

שליחה
1
Scan the code
היי, אשמח לעזור לך