איטום גג זכוכית

איטום גג זכוכית – שירות מקצועי עם אחריות מלאה על העבודה!

איטום גגות זכוכית דורש מקצועיות רבה ומיומנות. איטום גג שלכם הוא חלק בלתי נפרד משמירה על המבנה בו אתם גרים או עובדים, ולכן קיימת חשיבות גבוהה לפנות לקבלן איטום מורשה לצורך קבלת עבודת איטום איכותית ומתאימה בדיוק לצרכי הבעיה. פנו למומחים של מומנטום לקבלת הצעת מחיר משתלמת וייעוץ חינם.

איטום גגות זכוכית- רק בחברת מומנטום:

ניסיון עתיר שנים בתחום איטום גגות זכוכית
סטנדרט עבודה גבוה ללא פשרות
חומרים מקוריים בלבד
10 שנות אחריות!
צוות מומנטום

זכוכית שלמה שאינה סדוקה לא תיצור דליפות, אלא אם החיבורים בין הזכוכית לאלומיניום אינם מהודקים היטב או ישנם אזורים לא אטומים אל מול הגג המקביל לזכוכית. על מנת לטפל בדליפות מגג זכוכית מהאזורים כמו חיבורים, ראשית כל יש להחליף את הגומיות ולבדוק שהנזילה הפסיקה. במידה ואין גומיות יש להתקין כאלה כדי לאטום את החיבורים ואז לערוך את הבדיקה. במידה ולא ניתן להשתמש בגומיות, ניתן לעשות שימוש בחומר איטום אחר שנקרא מסטיק פוליאוריטני.

כמה עולה איטום גג זכוכית?

איטום גג זכוכית משתנה בהתאם לשיטת העבודה, חומרת המצב ושימוש בחומרי גלם שונים. איטום נקודתי של גג זכוכית עשוי לעלות כמה מאות שקלים, בהתאם לחומרת המצב. במידה ומדובר על אטימה של תפר בין גג זכוכית לקיר או בין גג הזכוכית לגג אחר, המחיר לאיטום גג זכוכית ינוע מ- 1,000 שקלים ויעלה בהתאם להיקף העבודה וחומרי הגלם.

מחפשים בעל מקצוע לאיטום גגות זכוכית? רוצים להבטיח שבחורף הקרוב תוכלו ליהנות מישיבה נעימה בתוך הסלון/משרד ולא לחשוש מחדירת מי גשמים לחלל הבית? עשו את הבחירה הנכונה וצרו קשר עם המומחים שלנו לקבלת ייעוץ חינם 0733745489.

מלא/י את פרטיך ונחזור אליך בהקדם למתן יעוץ מקצועי

בחינם וללא כל התחייבות מצידך

משאית

מפת האתר

שליחה
1
Scan the code
היי, אשמח לעזור לך