איטום גגות שינגלס

איטום גגות שינגלס – שירות מקצועי עם אחריות מלאה על העבודה!

איטום גגות שינגלס דורש מקצועיות רבה ומיומנות. איטום גג שלכם הוא חלק בלתי נפרד משמירה על המבנה בו אתם גרים, ולכן קיימת חשיבות גבוהה לפנות לקבלן איטום מורשה לצורך קבלת עבודת איטום איכותית ומתאימה בדיוק לצרכי הבעיה. פנו למומחים של מומנטום לקבלת הצעת מחיר משתלמת וייעוץ חינם.

איטום גגות שינגלס- רק בחברת מומנטום:

ניסיון עתיר שנים בתחום איטום גגות שינגלס
סטנדרט עבודה גבוה ללא פשרות
חומרים מקוריים בלבד
10 שנות אחריות!
צוות מומנטום

השם "שינגלס" נגזר מהמילה רעפים באנגלית. אם זאת, לא מדובר בגג רעפים סטנדרטי, אלא שילוב בין פיברגלס ויריעות ביטומניות בצורת רעפים. שימוש בשינגלס נוח בעיקר על גגות מחסנים, פרגולות מעץ ואף בתים פרטיים.

השינגלס מורכב מתערובת אספלט עם ציפוי דקורטיבי מסוגים שונים, בעיקר אבנים קטנות ודקורטיביות שמודבקות יחד עם הצבע על גבי יריעות. שינגלס חייב להיות מונח על גבי פלטות עץ/לוחות או.אס.בי. מחירו של שינגלס נמוך יותר ממחירו של רעף רגיל.

יתרונות גגות שינגלס

משקלו של גג שינגלס נמוך, מה שמאפשר לעשות בו שימוש בגגות בעלי שיפוע חד, היכן שרעפים רגילים לא היו יכולים להיבנות. מחירו של שינגלס זול יותר ביחס לרעפים סטנדרטיים. כמו כן גג שינגלס נותן פתרון משולב כגג וכחומר איטום. שינגלס בעל מראה דקורטיבי ומגיע במגוון צבעים.

חסרונות גגות שינגלס

  • כדי לבנות גג שינגלס יש צורך במשטח עץ יציב תחתיו
  • שינגלס אינו מונע חדירת קרני שמש 
  • כדי שגג שינגלס יהיה אטום בצורה טובה, נדרש שימוש נוסף ביריעות ביטומניות תחתיו ובין הרעפים עצמם, מה שעשוי לייקר את התהליך
  • עשויה להיות בעיית אוורור שתדרוש התייחסות ופתרון

איפה מבצעים איטום גג שינגלס?

  • על גבי גגות בשיפוע חד
  • על גגות פרגולה
  • מחסני עץ חיצוניים
  • תוספות בנייה

למה צריך לאטום גגות שינגלס?

יתכן מאוד כי רכשתם רעפי שינגלס איכותיים מאוד, אך דרך ההתקנה של רעפים אלה יכולה לגרום לאטימה לא מוחלטת של רעפי שינגלס, מה שעלול לגרום לחדירת מי גשמים לחלל הפנימי של הבית. ברוב המקרים מומלץ לשלב שינגלס עם יריעות ביטומניות מתחתיהם, וזאת על מנת לוודא כי מתקבל איטום מוחלט.

עם איזה חומרים מבצעים איטום גג שינגלס?

חומרי גלם בהם יעשה שימוש לצורך איטום גג שינגלס יותאמו בהתאם לאזור הדליפה ומקור הדליפה:

  • דליפות בסביבת חורי המסמרים יאטמו עם חומר אקרילי
  • דליפות מפתחים בין הרעפים יאטמו על ידי אספלט קר
  • אזורים בסביבת תעלות ניקוז או אוורור יאטמו עם חומר אקרילי בהתזה

איטום שינגלס עם זפת

זוהי שיטה זולה יותר ומתאימה ליישום באזורים שבהם הרעפים מעט משוחררים וחושפים את הגג שתחתם.

איטום לשינגלס עם יריעות ביטומניות

נחשבת לשיטה איכותית יותר ולכן מחירה יהיה גבוה יותר. הדרך היעילה והמוצלחת לאיטום גגות שינגלס היא באמצעות שימוש ביריעות ביטומניות תחת שכבת השינגלס. שימוש ביריעות ביטומניות אוטמת בצורה מוחלטת את הגג ומונעת חדירת מים לפנים הבית. אמנם השיטה מצריכה פירוק שינגלס והתקנת יריעות ביטומניות והתקנת שינגלס מחדש על גבי היריעות, אך זוהי השיטה הבטוחה והיעילה שמבטיחה פתרון יעיל ארוך טווח לגג שלכם. בחלק מהמקרים ניתן ליישם פתרון של הדבקת יריעות ביטומניות בלבד במראה דמוי רעפים ללא התקנת שינגלס

כמה עולה איטום גגות שינלגס?

מחיר לאיטום גגות שינגלס זול יותר ביחס לאיטום גגות רעפים סטנדרטי. אך משום שיכולות להיות תוספות רבות סביב העבודה כגון חומרי גלם, חומרי הדבקה, יריעות בעת הצורך, המחיר ישתנה בהתאם להיקף העבודה וקשיים באיטום הגג.

 

מחפשים בעל מקצוע לאיטום גגות שינגלס? רוצים לא לחשוש מחדירת מים לפנים הבית? עשו את הבחירה הנכונה וצרו קשר עם המומחים שלנו לקבלת ייעוץ חינם.

מלא/י את פרטיך ונחזור אליך בהקדם למתן יעוץ מקצועי

בחינם וללא כל התחייבות מצידך

משאית

מפת האתר

שליחה
1
Scan the code
היי, אשמח לעזור לך