איטום גגות עץ

איטום גגות עץ – שירות מקצועי עם אחריות מלאה על העבודה!

איטום גגות עץ דורש מקצועיות רבה ומיומנות. איטום גג שלכם הוא חלק בלתי נפרד משמירה על המבנה בו אתם גרים, ולכן קיימת חשיבות גבוהה לפנות לקבלן איטום מורשה לצורך קבלת עבודת איטום איכותית ומתאימה בדיוק לצרכי הבעיה. פנו למומחים של מומנטום לקבלת הצעת מחיר משתלמת וייעוץ חינם.

איטום גגות עץ- רק בחברת מומנטום:

ניסיון עתיר שנים בתחום איטום גגות עץ
סטנדרט עבודה גבוה ללא פשרות
חומרים מקוריים בלבד
10 שנות אחריות!
צוות מומנטום

איטום גג הינו חלק בלתי נפרד מאיכות החיים. אם יש צורך באיטום גג הבית שלכם, כדאי לא להזניח את הבעיה, ולפנות לאוטם גגות מקצועי על מנת לטפל בנזילה מהגג שעשויה להגיע לסלון הבית שלכם או לחדר השינה שלכם ולמרר את החיים.

קיימות שיטות שונות לאיטום גגות כגון זיפות גגות, הנחת יריעות ביטומניות ועוד. כאשר מדובר באיטום גגות מעץ- הבעיה מעט מורכבת יותר. לא ניתן לזפת גג מעץ משום שזה יהרוס את השכבה העליונה ולא יהיה ניתן להסיר אותה. גם יריעות ביטומניות וגם חומרים אקריליים לא בהכרח יתאימו לאיטום גגות מעץ. כדי שיריעות ביטומניות יושמו על גבי גג מעץ יש צורך להדביק אותן על העץ, וזה לא תמיד אפשרי. אוטם גגות מקצועי ומנוסה ימליץ לכם על השיטה הטובה והמתאימה ביותר לבעיה קונקרטית שלכם.

כיצד מבצעים איטום גגות עץ?

כדי לבצע איטום גג עץ ניתן לעשות שימוש ביריעות ביטומניות, אך תחילה יש להניח שכבת יסוד. אם החלטתם לוותר על שכבת יסוד, דעו כי זהו לא תמיד הפתרון האופטימלי לאיטום הגג. אי שימוש בשכבת יסוד מחייבת ביצוע הדבקה חזקה של יריעות ביטומניות או שימוש באש על מנת להדביק את היריעה הביטומנית לשטח הגג, מה שיכול להרוס את הגג. 

בדיקה אחרי ביצוע איטום גג עץ

לאחר ביצוע איטום גג עץ חשוב לבצע בדיקה קפדנית כדי לוודא כי המלאכה בוצעה באופן מדוייק ואיכותי. לאחר איטום הגג יש צורך בהצפה מבוקרת של הגג כדי לראות כי כל שטח הגג אטום ואין חדירת מים לפנים הבית. מספיק אזור אחד שאינו אטום כמו שצריך, זה עשוי לגרום לחדירת מים לתוך חלל הבית, לפגוע ברכוש הבית ולמרר את החיים.

מחפשים בעל מקצוע לאיטום גגות עץ? רוצים להבטיח שבחורף הקרוב תוכלו ליהנות מישיבה נעימה בתוך הסלון ולא לחשוש מחדירת מי גשמים לפנים הבית? עשו את הבחירה הנכונה וצרו קשר עם המומחים שלנו לקבלת ייעוץ חינם 0733745489.

מלא/י את פרטיך ונחזור אליך בהקדם למתן יעוץ מקצועי

בחינם וללא כל התחייבות מצידך

משאית

מפת האתר

שליחה
1
Scan the code
היי, אשמח לעזור לך