איטום גגות קלים

איטום גגות קלים כדוגמה איטום גגות אסבסט, איטום גגות פלסטיק, גגות פח או איסכורית, דורש מיומנות ומקצועיות לצורך ביצוע עבודה מדוייקת ובטוחה. מי רשאי לבצע איטום גגות קלים, איך מבצעים איטום מסוג זה וכמה זה עולה?

איטום גגות קלים- רק בחברת מומנטום:

ניסיון עתיר שנים בתחום איטום גגות קלים
סטנדרט עבודה גבוה ללא פשרות
חומרים מקוריים בלבד
10 שנות אחריות!
צוות מומנטום

איטום גגות קלים: מה זה?

כאשר מתכוונים לבצע איטום בגגות קלים לרוב מדובר בגגות שעשויים מחומרים כגון: פח, איסכורית, אסבסט. גגות קלים פעמים רבות מהווים פתרון מהיר וזול יחסית, לצד מפגעים רבים אשר להם הגגות חשופים. הפגיעה הנפוצה היא נזילה מהגג אשר עשויה לפגוע ברכוש, ולכן קיימת חשיבות גבוהה לביצוע עבודת איטום מקצועית ואיכותית.

באילו חומרים משתמשים לצורך איטום גגות קלים?

כאשר מדברים על איטום גגות קלים חומרי האיטום הנפוצים לשימוש למטרה זו הם חומרי אטימה פולימריים/אקריליים וחומרי אטימה פוליאוריטנים-משחתיים. בגגות עם שיפוע בד"כ יעשה שימוש בחומרי איטום פוליאוריטנים.


איך מתבצע איטום גגות קלים?

לפני איטום גג קל נעשית עבודת הכנה מקדימה. הליך עבודת איטום מורכב משלושה שלבים עיקריים:

שלב 1: איתור מוקדי נזילות

שלב 2: ניקיון יסודי של הגג

שלב 3: ביצוע עבודת איטום

בעת עבודת איטום גגות קלים עלולים להתגלות כשלים ובעיות להם יש לתת מענה באופן מיידי, ולכן חשוב ביותר לפנות לבעל מקצוע מורשה, מקצועי  ומנוסה על מנת לקבל את השירות האיכותי והמדוייק לצרכי המטרה.


רגע לפני האיטום..

לפני ביצוע איטום גג יש לוודא כי משטח הגג ללא חלקי מתכת חדים אשר עלולים לפגוע בשכבת האיטום. במידה ומתגלים חלקים חדים יש ללטש את הקצוות שלהם באמצעות דיסק חשמלי. לאחר שהגג נקי לחלוטין, יש לאטום את כל החיבורים בין הלוחות בכל מקום עם חלל. גם את המרווחים הקטנים ביותר יש לאטום באמצעות מסטיק פוליאוריטני.


כמה עולה איטום גגות קלים?

מחיר איטום גגות קלים משתנה בהתאם למורכבות המקרה, לניסיונו של האוטם, חומרי גלם בהם עושים שימוש לצורך עבודת איטום ופקטורים אחרים אשר משפיעים על עלות עבודת איטום. לקבלת הצעת מחיר דברו איתנו.


חברה מורשית לאיטום גגות קלים

עבודת איטום גגות קלים מעבר למורכבות שלה עלולה לכלול סיכונים עבור מבצעי העבודה. לא תמיד הגישה לגגות תהיה פשוטה ומרכיב של עבודת גובה מעלה את הסיכון עוד יותר. חשוב לפנות לקבלת המחזיק באישורים הנדרשים לצורך ביצוע עבודת איטום בגגות, עם צוות מקצועי ומיומן לביצוע עבודות מסוג זה ובעל זמינות גבוהה על מנת לתת מענה תוך זמן קצר. כמובן כדאי לבדוק אילו חומרי איטום ייושמו כדי לוודא כי מדובר בחומרים איכותיים בעל עמידות גבוהה.

חברת מומנטום בע"מ מתמחה בביצוע שיטות איטום מגוונות. נשמח לעמוד לרשותכם החל משלבי הייעוץ ועד לסיומה המוצלח של העבודה. צרו עימנו קשר עוד היום וקבלו את הפתרון המתאים – 0733745489

מלא/י את פרטיך ונחזור אליך בהקדם למתן יעוץ מקצועי

בחינם וללא כל התחייבות מצידך

משאית

מפת האתר

שליחה
1
Scan the code
היי, אשמח לעזור לך