איטום גגות למוסדות

אם אתה מנהל הבניין או אחראי על תחזוקה של מוסד ציבורי, ומחפש קבלן איטום מקצועי לבניין, וודאי חשוב לך שהעבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר, עם אחריות לביצוע עבודה ארוכת טווח, סטנדרט עבודה גבוה ויישום חומרי גלם איכותיים ומקוריים לאריכות ושרידות האיטום. חברת מומנטום מתמחה באיטום גגות למוסדות ומעניקה פתרונות מתקדמים ומותאמים לצרכי הלקוח.

איטום גגות למוסדות- רק בחברת מומנטום:

ניסיון עתיר שנים בתחום איטום גגות למוסדות
סטנדרט עבודה גבוה ללא פשרות
חומרים מקוריים בלבד
10 שנות אחריות!
צוות מומנטום

שימוש בחומרי גלם מתאימים

איטום גגות למוסדות דורש מיומנות ושיקול דעת מקצועית. חשוב לקחת בחשבון את מגבלות המבנה ואת מורכבות המקרה בעת ביצוע עבודות איטום. כמו כן, קיימת חשיבות להתאמת חומרי הגלם בהתאם לסוג האיטום שזה עתה קיים בגג. כך למשל, אם הגג נאטם בעבר באמצעות זפת, יריעות ביטומניות יכולות להיות הפתרון היעיל והאופטימלי ביותר. זפת ויריעות ביטומניות משתייכים לאותה משפחת החומרים, ולכן איטום ביריעות ביטומניות על גג שעבר זיפות עשוי להוות פתרון מעולה. קבלן איטום מקצועי יאבחן את מצב הגג, יאתר את מקור הנזילה וימליץ על שיטת איטום הטובה ביותר לגג הבניין שלכם.


סוגי חומרי גלם לאיטום גגות למוסדות

קיים ארסנל של חומרי גלם לאיטום גגות למוסדות. אנו מבצעים עבודות איטום מקצועיות למוסדות על פי שיקולי דעת מקצועיים בלבד וניסיון.

  • יריעות ביטומניות- אחת השיטות הנפוצות והיעילות לאיטום גגות בטון או גגות עם זפת ישן.

  • זפת- שיטה ישנה וזולה ביחס לשיטות איטום אחרות. ניתן לבצע זיפות על גגות בטון או על גבי זפת ישנה.

  • ביטומניים משחתיים– מיושמים בעיקר במקומות בהם קשה להשתמש ביריעות ביטומניות, למשל במקומות קטנים ולא גיאומטריים.

  • פוליאוריטנים משחתיים- קיימים שני סוגים עיקריים: פוליאוריטנים על בסיס מים או פוליאוריטנים מדללים העמידים יותר למים עומדים.

  • חומרים אקריליים- מיושמים בעיקר על גגות בטון. שימוש בחומרים אקריליים לאיטום הגג מחייב להמשיך את איטום הגג באמצעות חומרים אקריליים.

  • יריעות PVC- חומר חזק ועמיד לאורך שנים. חסרונו העיקרי הינו קושי באיתור דליפות.

 

מגוון רחב של פתרונות איטום למוסדות

כאשר מנהלי הבניין זקוקים לשירות איטום בנזילות, הפתרון המיידי הוא לפנות לקבלן מקצועי בתחום. אנו מבינים את הצורך בדחיפות ליישום הפתרון לבעית הנזילות, ולכן צוות מומנטום בעל זמינות גבוהה ומתאימים את הפתרון היעיל והמקצועי ביותר באיטום המבנה. ברוב המקרים האיטום מתבצע בצד החיצוני של המבנה, למרות נזקי נזילה בחלל פנימי. אם רוצים להגיע לתוצאות ארוכות טווח חשוב לפנות לבעלי מקצוע בתחום.


איטום גגות למוסדות עושים רק במומנטום

חברת מומנטום מתמחה באיטום גגות למוסדות ומספקת פתרונות מתקדמים ומותאמים בהתאם למקור הבעיה. צוות מומנטום מקצועי, מיומן ובעל ניסיון רב באיטום גגות. אנו עושים איטום גגות בפריסה ארצית ועושים שימוש בחומרים מתקדמים המבטיחים לכם שהייה נעימה במשרד וחורף נעים ויבש. מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר לקבלת ייעוץ.

מלא/י את פרטיך ונחזור אליך בהקדם למתן יעוץ מקצועי

בחינם וללא כל התחייבות מצידך

משאית

מפת האתר

שליחה
1
Scan the code
היי, אשמח לעזור לך