איטום גג רעפים

כאשר יש נזק בגג רעפים כדאי לא לדחות את הטיפול בו משום שדחיקת האיטום עשויה לגרום נזק לקירות, לרכוש הבית ולפגיעה באיכות החיים של המתגוררים בתוך הבית. פנו למומחים של מומנטום לקבלת הצעת מחיר משתלמת וייעוץ חינם.

איטום גגות רעפים- רק בחברת מומנטום:

ניסיון עתיר שנים בתחום איטום גגות רעפים
סטנדרט עבודה גבוה ללא פשרות
חומרים מקוריים בלבד
10 שנות אחריות!
צוות מומנטום

סוגי גגות רעפים

ישנם סוגי רעפים שונים בשוק הישראלי:

 

  • רעפי פלדה– רעפים מסוג זה עשויים מפלדה מגולוונת המצופה בשווי קוורץ. רעפים אלה עמידים במיוחד לכל פגעי מזג האוויר ומהירים להתקנה.
  • רעפי שינגלס- מתקבלים כתוצאה מיריעות ביטומניות שהושמו על המבנה ונחשבות לחומר איטום מעולה ומומלץ ביותר. רעפי שינגלס ניתן להניח על גגות עץ והתקנתם מהירה.
  • רעפי חרס- רעפים מסוג זה נחשבים למבודדים מעולים בעלי עמידות גבוהה לחום וקור. קיימים מספר סוגים נפוצים של רעפי חרס: טרה קוטה, רוסה, בורכה וקוניאל.
  • רעפי צפחה- רעפים אלה עשויים מסלע הצפחה ומהווים פתרון טוב לכל תנאי מזג האוויר.
  • רעפי בטון- רעפי בטון נחשבים לעמידים וחזקים מאוד, אך אינם מיוצרים כיום. פירוק גגות ישנים עם רעפי בטון מהווה אחד המקורות לסוג רעפים זה.

חומרים לאיטום גג רעפים

יריעות ביטומניות

על מנת למנוע מראש בעיות של חדירת מים מרעף שבור או כל בעיה אחרת שגורמת לחדירת מים לבית, מומלץ ליישם יריעות ביטומניות מתחת לרעפי הגג בעת בניית הגג. העובי המומלץ של היריעות הביטומניות ע"פ תקן של 5 מ"מ. יריעות ביטומניות נחשבות לפתרון הטוב ביותר עבור גג רעפים. הן חזקות במיוחד, לא מצריכות תחזוקה מיוחדת ובעלות אורך חיים של לפחות 10 שנים.

מחיר: המחיר ליריעות ביטומניות לגג רעפים שטוח ונקי מתחיל ב 80 ש"ח למ"ר לפני עבודת הכנה. ככל שמדובר בגג עם אלמנטים מורכבים, כך המחיר יעלה בהתאמה.

גומי גג

גומי גג נחשב לחומר איטום מקצועי, בדגש על רעפים מסוג טרה קוטה, והוא מתאים לאיטום סדקים במטרה למנוע נזילות וחדירת לחות.

מחיר: המחיר לגומי גג מתחיל ב- 160 שקלים בהתאם לכמות הנדרשת והחברה המשווקת.

בידוד גג רעפים

כאשר הגג אינו מבודד כראוי, מי גשמים, לחות, חום, רוח עשויים לחדור לפנים הבית ולפגוע ברכוש, במערכת החשמל, בקירות, לגרום להתפוררות של הטיח והסייד וכמובן לפגוע באיכות החיים של דיירי הבית. לכן השקעה חד פעמית במערכת בידוד איכותית של הבית תחסוך בהוצאות מיותרות בעתיד ותנעים את השהות של כל דיירי הבית.

ניתן ליישם את הבידוד לגג הרעפים בכל זמן נתון ולא רק בעת בניית הגג. קיימים מספר פתרונות לבידוד גג רעפים:

יריעות אלומיניום– עשויות מאלומיניום ומונעות חדירה של חום מוגבר למבנה.

מפוח סולארי– לרוב מדובר על מפוח אוויר אשר מותקן על הגג ומסתובב על בסיס הרוח הנושבת.

מפוח חשמלי– מגיע עם תרמוסטט המזהה התחממות ומופעל אוטומטית כדי לנדף את החום הכלוא בתוך תא הגג.

איטום גג רעפים: איך מבצעים בפועל?

כל גג נאטם בעת בנייתו, יחד עם זאת ישנם גורמים כגון הליכה על הגג, סתימת מרזבים, שיפוע שאינו מתאים לסוג הגג (שיפוע טוב הוא שיפוע בין 35-45 מעלות), יישום לא תקין של הרעפים ועוד, עשויים לגרום לתזוזה של הרעפים, לשבר או סדק, מה שעלול לגרום לחדירת מי גשמים, לחות, רוח לתוך הבית. איטום גג רעפים מתבצע בהתאם לבעיה הקיימת.

כאשר רעפים סדוקים, ניתן לאטום אותם באמצעות מריחת חומר אקרילי או להחליפם לגמרי. בגגות מסוימים ניתן יהיה להניח יריעות ביטומניות, מה שיספק הגנה טובה יותר ויעילה יותר לחדירת מים. רק במקרים נדירים, יוחלפו הרעפים ברעפים אחרים שמתאימים לסוג הגג.

תיקון גגות רעפים

אם רעפי הגג שבורים ומי גשמים דולפים פנימה לחלל הבית, יש לבצע קודם תיקון הגג ורק לאחר מכן איטום לגג. אז לפני שמחליטים שיש לבצע איטום לגג, צרו קשר עם המומחים של מומנטום אשר יבדקו את מקור הבעיה ויציעו פתרונות יעילים בהתאם לסוג הבעיה ואת המחיר המשתלם ביותר עבורכם.

כיצד מתקנים נזילה בגג רעפים?

1.זיהוי מיקום הנזילה

2.ניקוי שטח הגג

3.מריחת שכבת יסוד ראשונית והמתנה לייבוש

4.ביצוע איטום לגג

איטום רוכבים של גג

גג רעפים מורכב ממספר אלמנטים כגון צינורות, פחים של התעלה, רוכבים ועוד. רוכבים הם רעפים שמחברים בין שיפועי הגג. לכל אחד מהאלמנטים טיפול שונה במקרה של נזילה. במקרה של נזילות מהרוכבים של בגג לרוב מבצעים איטום בחומרים אקריליים ובטון.

אחריות על עבודת האיטום

האחריות על עבודת האיטום בחברת מומנטום תינתן ל- 10 שנים!

כמה עולה איטום גג רעפים?

שיטת האיטום וחומרי גלם שונים לאיטום גג רעפים ישפיעו על המחיר הסופי. בעיה נקודתית כמו סדק בודד שצריך לאטום, בד"כ תסתכם בכמה עשרות שקלים. אך אם תידרש עבודה נוספת כמו פירוק והתקנת רעפים חדשים, התקנת מערכת בידוד בנוסף לאיטום, פירוק הדוד ועוד, מחיר העבודה הכולל עשוי להגיע גם לאלפי שקלים.

כמו כן, פרמטרים כגון ניסיון ומיומנות החברה באיטום גגות רעפים ישפיעו על איכות העבודה ועל המחיר בהתאמה. מומלץ לפנות לחברה בעלת מוניטין בתחום אשר תוכל לספק את הפתרון היעיל, המקצועי והאיכותי ביותר לבעיה שלכם.

מחפשים בעל מקצוע לאיטום גגות רעפים? רוצים להבטיח שבחורף הקרוב תוכלו ליהנות מישיבה נעימה בתוך הסלון ולא לחשוש מחדירת מי גשמים לפנים הבית? צרו קשר עם המומחים שלנו לקבלת ייעוץ חינם 0733745489.

מלא/י את פרטיך ונחזור אליך בהקדם למתן יעוץ מקצועי

בחינם וללא כל התחייבות מצידך

משאית

מפת האתר

שליחה
1
Scan the code
היי, אשמח לעזור לך