כמה עולה איתור נזילות?

בני שאול
בני שאול - משתף מהניסיון במאמר מקצועי

איתור נזילות מים הוא עסק לא זול, לכן לפני שמזמינים מאתר נזילות כדאי שתדעו כמה זה יכול לעלות לכם ומה תקבלו תמורת כסף שתשלמו.

האם מאתר נזילות חייב להשתמש במצלמה תרמית? מה קורה אם מאתר נזילות לא הצליח לאתר את מקור הנזילה? מה ההבדל בין איתור נזילה בבית פרטי לעומת איתור נזילה בבניין משותף? המחיר נגזר מקריטריונים רבים. הכנו עבורכם מאמר שמרכז את כל הדברים החשובים במקום אחד.

 

מיהו מאתר נזילות?

מאתר נזילות הוא איש מקצוע מתחום האינסטלציה, אך אין להתבלבל בינו לבין האינסטלטור. איתור נזילות זאת פעולה מורכבת, אשר דורשת מיומנות ומקצועיות, כמו גם לא פעם שימוש בטכנולוגיה מתקדמת המסייעת באיתור מדוייק של מוקד הנזילה. איתור נזילות זאת פעולה שרלוונטית במיוחד כאשר קונים דירה חדשה או עורכים בדיקה שנתית שמטרתה לוודא שמערכת האינסטלציה תקינה במבנה. 

 

מתי יש צורך במאתר נזילות?

מאתר נזילות נכנס לתמונה כאשר מתקיימים אחד משני המצבים הבאים:

1.ישנם סימני נזילות כמו עובש, קיר מתקלף, חילוף צבע, סימני רטיבות ועוד.הופעת סימנים אלה יכולה להעיד על בעיית נזילות מזה זמן רב, משום שמועד הופעת הסימנים לא תמיד קרוב למועד תחילת הנזילה.

2.בעת ביצוע בדיקה שגרתית של מערכת האינסטלציה בבית חדש או במבנה קיים.
כאשר רוכשים בית חדש, לעיתים מבצעים בדיקת תקינות מערכת האינסטלציה כדי לשלול בעיות נזילות. בנכס קיים מומלץ לבצע בדיקות שגרתיות של תקינות מערכת האינסטלציה פעם בכמה זמן. לעיתים מבצעים איתור נזילות פעם בשנה ולעיתים פעם בשנתיים, בהתאם לגיל הבית.

 

עד כמה חשוב השימוש במצלמה תרמית בעת איתור הנזילה?

חשוב מאוד. מצלמה תרמית מסייעת לא רק לאתר את מיקומה המדויק של הנזילה, היא גם משקפת עד כמה הנזילה חמורה. שימוש במצלמה תרמית מאפשר לאתר את הנזילה ללא הרס של הקיר ובכך חוסכת זמן רב ועלויות נוספות.

 

מחיר איתור נזילת מים בבית

מאתרי נזילות עושים שימוש בכלי עזר כגון מצלמה תרמית או סיב אופטי כדי לאתר מוקד מדוייק של הנזילה. איתור נזילות זאת פעולה מורכבת ודורשת מיומנות רבה ומקצועיות בכל מה שקשור לעניין. לעיתים, אם שיחק המזל, מאתר נזילות יכול לאתר נזילה כמעט באופן מיידי, אך לפעמים איתור מוקד הנזילה יכול להיות ממושך.

מחיר איתור נזילה מושפע מגורמים רבים כגון גודל הבית, סקירה נקודתית של המערכת או סקירה כללית של צנרת ביוב, מונטין מאתר נזילות, איכות הציוד ועוד. 

 

מה כלול במחיר איתור נזילות?

  1. בדיקה של מערכות "החשודות" שיכולות לגרום לנזילה בקרבת מוקד הנזילה.
  2. איתור מדוייק של מקור הנזילה.
  3. דו"ח נזילות מפורט הכולל תיאור ליקויים, תמונות וחוות דעת לגבי התיקון הנדרש.

 

מאתר נזילות מים מומלץ

פיצוץ בצינור זאת תקרית לא נעימה בהחלט, אך כשזה קורה, חשוב מאוד לקבל שירות מקצועי ואמין ממאתר נזילות מומלץ. חברת מומנטום איתורים בע"מ כבר שנים רבות מספקת שירותי איתור נזילות מקצועיים ואיכותיים. אלפי לקוחות מרוצים, פענוח מקרים מורכבים ושימוש בטכנולוגיה המתקדמת בעולם, יבטיח עמידה בתקני השירות הכי גבוהים בישראל.

משאית

מפת האתר

מלא/י את פרטיך ונחזור אליך בהקדם למתן יעוץ מקצועי

בחינם וללא כל התחייבות מצידך

שליחה
1
Scan the code
היי, אשמח לעזור לך