אבחון סדקים בצנרת ביוב

בני שאול
בני שאול - משתף מהניסיון במאמר מקצועי

סדק בקו הביוב יכול לגרום לריח רע ובהמשך להתרחב ולגרום לנזילה. לכן כדאי להזמין בעל מקצוע ללא דיחוי שיבצע אבחון מדוייק של הצנרת ויאתר את הליקוי.

חברת מומנטום בע"מ מתמחה באיתור נזילות בצנרת ביוב וניקוז, זיהוי חסמים ונזקי צנרת, תיקון צנרת ביוב ומרזבים, בטכנולוגיה מהפכנית. כמו כן החברה מתמחה בגילוי ריח של ביוב בבית ומבנה ופתרונות מתקדמים לטיפול בבעית הריח. 

חשוב שמי שיאבחן את הצנרת יתמחה בגילוי וזיהוי כשלי ונזקי צנרת וכן ישים פתרונות יעילים ומותאמים למקור הבעיה. אבחון לא מדוייק יגרור מענה לא אופטימלי, מה שעלול להחזיר את הבעיה ואף לגרום לנזק חמור יותר.

מהן הסיבות הנפוצות להופעת הסדקים בקו הביוב?

סדק בקו הביוב מצריך תיקון מהיר על מנת להימנע מנזקים חמורים יותר. להלן מספר סיבות נפוצות בגללן כדאי להזמין בעל מקצוע ללא דיחוי לביצוע אבחון מדויק של סדקים בצנרת הביוב באמצעות ציוד משוכלל:

ריחות לא נעימים: קווי ביוב אטומים היטב אינם גורמים לריחות לא נעימים. במקרה של ריח רע שנודף מקו הביוב, כדאי להזמין בעל מקצוע בהקדם לאיתור ליקויים בצנרת הביוב, וזאת על מנת למנוע נזק חמור יותר.

חדירת גוף זר לצינור: סדק יכול להיגרם כתוצאה מחדירת גוף זר לקו הביוב. מיקום הסדק אינו קשור בהכרח למיקומו של גוף זר. גוף זר יכול להיסחף עם זרם המים ולגרום לסדק באזור מרוחק מנקודת כניסתו לקו הביוב.

נזילת מים: סדק יכול להיגרם כתוצאה מנזילת מים ויכול לגרום לנזקים חמורים למבנה, לציוד ולרכוש האישי, ולכן מומלץ לא לדחות אבחון מקצועי של קו הביוב.

תיקון סדקים לאחר אבחון מקצועי

בעבר, איתור מקור הבעיה הצריך חפירות, שבירת קירות ועמודים- היום באמצעות שיטות מתקדמות ניתן לאתר את מקור הבעיה ולתקן ללא הרס. לאחר אבחון סדקים וזיהוי מקור הבעיה, מבצעים תיקון סדק מקומי. לעיתים תידרש החלפה של צנרת כולה ולא רק החלפה של הצינור שיש לו סדק.

אבחון סדקים בצנרת הביוב: מחיר

קיים הבדל בין אופן האבחון של קו ביוב ביתי לעומת אבחון של קו ביוב במרחב הציבורי. מחיר לשירותי אבחון סדקים בקו הביוב נקבע לפי גודל שטח קו הביוב, הנגישות אל קווי הביוב וסוג הצנרת. ככלל, צריך להשקיע יותר משאבים באבחון צנרת של העירייה לעומת אבחון צנרת של בית פרטי או דירה בבניין משותף. לכן, ככל שפרויקט אבחון הצנרת יהיה מסובך יותר, כך מחירו יהיה גבוה יותר בהתאמה.

חברת מומנטום בע"מ מתמחה באיתור נזילות בצנרת ביוב וניקוז, זיהוי חסמים ונזקי צנרת, תיקון צנרת ביוב ומרזבים, בטכנולוגיה מהפכנית. כמו כן החברה מתמחה בגילוי ריח של ביוב בבית ומבנה ופתרונות מתקדמים לטיפול בבעית הריח. 

משאית

מפת האתר

מלא/י את פרטיך ונחזור אליך בהקדם למתן יעוץ מקצועי

בחינם וללא כל התחייבות מצידך

שליחה
1
Scan the code
היי, אשמח לעזור לך