תיקון סדקים בקיר חיצוני

בני שאול
בני שאול - משתף מהניסיון במאמר מקצועי

אם זיהיתם סדק באחד מהקירות החיצוניים במבנה, חשוב שלא תקלו ראש בכך ותבדקו את האזור על ידי איש איטום מומחה. מלבד הפגיעה האסתטית, סדקים בקיר החיצוני עלולים לפגוע במשך ביציבות המבנה ולהוות סיכון של ממש

הופעת סדקים בקיר חיצוני במבנה עלולה לפגוע באופן ישיר באיטום ולהוביל לחדירת מים אל תוך הבית. הגורם העיקרי להיווצרות של סדקים בקירות הוא תנודות בקרקע, כאשר ברוב המקרים ניתן להבחין בהם באזור שבין עמודי הבניין לקירות.

כיצד מתבצע תיקון סדקים בקיר חיצוני?

בשלב הראשון חשוב לאבחן את סוג הסדק והגורמים להופעתו, כאשר קיים הבדל מהותי בין סדקים מבניים וסדקים דקיקים שנובעים מעבודת טיח לקויה. סדקים מבניים דורשים התייחסות וטיפול מעמיק יותר היות והם עלולים לפגוע ביסודות הבניין ולהוביל לשקיעתם. בכל מקרה של הופעת סדק על קיר חיצוני, יש לאבחן באופן מלא את מקור הבעיה עוד לפני הטיפול בה. סגירת הסדקים ללא בדיקה של הגורמים להם, תוביל למצב של טלאי שאינו מטפל בשורש הבעיה, אלא רק דוחה את הקץ.

קיימות שתי אפשרויות עיקריות לאיטום:

איטום באמצעות דבק חיצוני גמיש – מדובר בחומר חזק בעל עמידות גבוהה אשר מספק פתרון פרקטי לסדקים ומונע את התפתחותם.

איטום באמצעות בטון ורשת – תיקון באמצעות רשת ברזל המוטבעת בתוך בטון. רשת זו עוטפת את האזור בו קיימים סדקים ומספק לו תמיכה.

גיליתם סדקים חיצוניים במבנה? פנו למומחים של מומנטום

חברת מומנטום מתמחה בעבודות איטום מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר. אנחנו מעניקים שירות מא' ועד ת' – מזיהוי ואיתור ועד טיפול בשטח עד לקבלת איטום אופטימלי. אנו עושים שימוש בחומרי האיטום האיכותיים ביותר בכדי לוודא שהסדקים טופלו באופן מוחלט ולא ימשיכו להתרחב במשך הזמן.

משאית

מפת האתר

מלא/י את פרטיך ונחזור אליך בהקדם למתן יעוץ מקצועי

בחינם וללא כל התחייבות מצידך

שליחה
1
Scan the code
היי, אשמח לעזור לך