נזילת מים סמויה בבית? כך תגלו אותה

בני שאול
בני שאול - משתף מהניסיון במאמר מקצועי

חשבון המים שלכם גבוה מהרגיל? כתמי רטיבות החלו להופיע על הקירות? ייתכן שמדובר בנזילה סמויה. אז כיצד מאתרים את מקור הנזילה ומטפלים בבעיה לאלתר? כל התשובות בפנים

ברוב המקרים כאשר מגלים נזילה סמויה, מדובר כבר בשלב מתקדם בו הנזילה התפשטה למוקדים נוספים. חשוב להבין כי נזילה שאינה מטופלת בזמן עלולה להתפתח לממדים גדולים ולפגוע במבנה ובתכולתו וכן לגרור טיפולים מורכבים ויקרים.

איך תדעו שיש לכם נזילה סמויה?

הנה כמה נורות אזהרה לגילוי מוקדם של נזילה סמויה:

  • חשבון המים שקיבלתם לאחרונה גבוה באופן ניכר מהרגיל על אף שצריכת המים לא עלתה
  • שעון המים בבית זז גם כשהברזים סגורים
  • כתמי רטיבות החלו להופיע על הקירות והתקרה

טיפול בנזילה סמויה בבית – כך זה עובד

בשונה מבעבר, כיום ניתן לאתר בקלות כל נזילה סמויה ללא הצורך בפירוק ובשבירה של מרצפות או קירות. מדובר בשיטת עבודה מתקדמת המתבצעת באמצעות מצלמה תרמית. המצלמה מאפשרת למצוא את מקור הנזילה המדויק על ידי הצגה של הפרשי הטמפרטורה בתוך הקירות, ללא צורך בעבודה פולשנית, שבירת קירות או מרצפות.

טיפול בנזילה סמויה, רק אצל המומחים

מתמודדים עם נזילה סמויה או גלויה בבית? הכירו את חברת מומנטום המתמחה באיתור נזילות וטיפול בנזקי מים. בזכות שימוש בציוד המקצועי המתקדם בעולם ושימוש בשיטת עבודה ייחודית, אנו מבצעים עבודות איתור וטיפול מדויקות וממוקדות, ללא גרימת נזק למבנה. אם יש לכם חשש, ולו הקל ביותר, שאצלכם בבית קיימת נזילה שאינה מטופלת, חשוב שתטפלו בה באופן מידי. כל דחיה עלולה לייצר נזק גדול יותר שיגרור עלויות גבוהות ועבודה מורכבת יותר. צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח לתת לכם שירות.

משאית

מפת האתר

מלא/י את פרטיך ונחזור אליך בהקדם למתן יעוץ מקצועי

בחינם וללא כל התחייבות מצידך

שליחה
1
Scan the code
היי, אשמח לעזור לך