צילום קווי ביוב ומרזבים

בני שאול
בני שאול - משתף מהניסיון במאמר מקצועי

בעבר, איתור מקור הבעיה הצריך חפירות, שבירת קירות ועמודים- היום באמצעות שיטות מתקדמות ניתן לאתר את מקור הבעיה ולתקן ללא הרס.

חברת מומנטום בע"מ מתמחה באיתור נזילות בצנרת ביוב וניקוז, זיהוי חסמים ונזקי צנרת, תיקון צנרת ביוב ומרזבים, בטכנולוגיה מהפכנית. כמו כן החברה מתמחה בגילוי ריח של ביוב בבית ומבנה ופתרונות מתקדמים לטיפול בבעית הריח. 

חברת מומנטום עושה שימוש במצלמת סיב אופטי המתקדמת בעולם לצילום קווי ניקוז וביוב, בעלת יכולת כניסה לזוויות בצינור לצורך זיהוי הליקויים. צילום צנרת ביוב באמצעות מצלמת סיב אופטי מהווה כלי בלתי נפרד בארגז הכלים המקצועי של החברה ומאפשר להעניק פתרונות מותאמים וגמישים באיתור ליקויים שאינם נראים לעין כמו ריחות לא נעימים, רטיבות בקירות, רטיבות כלואה ועוד.

צילום צנרת באמצעות מצלמת סיב אופטי

כדי לאתר נזילה בצנרת, בשלב הראשון מבצעים צילום צבעוני ואיכותי על ידי מצלמת סיב אופטי מתקדמת או על ידי רובוט זעיר, אשר מצלמים את פנים הצנרת לזיהוי כשלים בצנרת. באמצעות התמונה המתקבלת בעל מקצוע יכול לזהות את מיקומה המדויק של התקלה ואת מהותה.

יתרונות משמעותיים של צילום צנרת

  1. פתרון יעיל ללא הרס תשתיות
  2. חיסכון משמעותי בעלויות הכרוכות בחפירות, שבירת קירות או עמודים לצורך זיהוי הכשלים/ליקויים
  3. פתרון יעיל בכל סוגי הצינורות
  4. יישום פתרון בבתים פרטיים וברבי קומות
  5. פתרון מהיר לזיהוי הכשלים/ליקויים

באילו מקרים ניתן להשתמש בצילום צנרת?

  • איתור סדקים בצנרת ביוב וניקוז
  • איתור גופים זרים וחסמים בצנרת
  • בדיקת מרזבים לאיתור חסימות
  • איתור שורשים שחדרו לצנרת
  • איתור ניתוקים בצנרת
  • ועוד

 

צילום צנרת כחלק מתחזוקה שוטפת של המבנה

צילום צנרת ביוב וניקוז באמצעות מצלמת סיב אופטי מתקדמת מאפשר לבצע בדיקות תקופתיות לצורך תחזוקה שוטפת של המבנה וגילוי מוקדם של נזקים סמויים, ובכך למנוע נזקים חמורים יותר ועוגמת נפש רבה.

חברת מומנטום בע"מ מתמחה באיתור נזילות בצנרת ביוב וניקוז, זיהוי חסמים ונזקי צנרת, איתור רטיבות, תיקון צנרת ביוב ומרזבים, בטכנולוגיה מהפכנית. מומנטום בעלת ניסיון מוכח במתן שירותים בתחום למגזר הפרטי והן למגזר העסקי והציבורי. כמו כן מומנטום מובילים במתן שירותים בתחום לחברות בענף הבניה, לעיריות, לחברות אחזקה, לוועדי בתים, לאיגודים, למשרדים ממשלתיים ועוד.

משאית

מפת האתר

מלא/י את פרטיך ונחזור אליך בהקדם למתן יעוץ מקצועי

בחינם וללא כל התחייבות מצידך

שליחה
1
Scan the code
היי, אשמח לעזור לך